Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). S spletno stranjo ooz-grosuplje.si upravlja Območno obrtno podjetniška zbornica Grosuplje, ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).

Ob včlanitvi v zbornico, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do dostopa do storitev in zaklenjenih vsebin.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ooz-grosuplje.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Z uporabo spletne strani stranka sprejme splošne pogoje poslovanja. Splošni pogoji poslovanja so v skladu s slovensko zakonodajo.

Območna obrtno-podjetniška zbornica Grosuplje
Ob Grosupeljščici 1b, 1290 Grosuplje
E-naslov: ooz.grosuplje@ozs.si
Matična številka: 5376840
Davčna številka: SI 38130807
Šifra dejavnosti: S94.110 dejavnost poslovnih in delodajalskih združenj
Poslovni račun: IBAN SI56 6000 0000 0052 160 (Lon d.d., Kranj)
Varovanje osebnih podatkov

Vaše podatke potrebujemo, da zagotovimo nemoten proces uporabe spletne strani. Ponudnik storitve spletne strani je zavezan, v skladu s slovensko zakonodajo, varovati osebne podatke uporabnikov pred dostopom tretjih oseb. Podatki, pridobljeni z uporabo spletne strani bodo uporabljeni izključno za morebitno preverjanje verodostojnosti naročila in nadaljnje aktivnosti v okviru promocije izdelkov in storitev spletne strani ob privolitvi uporabnika. Morebitna vprašanja o zgoraj navedenih izjavah in pogojih, načinu poslovanja naše spletne trgovine naslovite na elektronski naslov ooz.grosuplje@ozs.si.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. časovno veljavnost ponudbe,
  7. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba in cene

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Reklamacije

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva njegovo popravilo.

Odstop ali preklic pogodbe oz. nakupa

Stranka je po izvedbi – poslanega naročila, dolžna v vsakem primeru prevzeti storitev ali blago. V primeru vračila na pošti ne prevzetega blaga, se stranki zaračunajo nastali nepokriti stroški poštnine. Stranka ima od dneva prevzema storitve ali naročenega blaga pravico 14 dni, da odstopi od pogodbe (od naročila) ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev .

Vprašanja in morebitne reklamacije naslovite na elektronski naslov  ooz.grosuplje@ozs.si.