UČINKOVITO REŠEVANJE REKLAMACIJ – ZAŠČITITE SVOJE POSLOVANJE!

19. 05. 2025

09:30 - 11:30

Spletni seminar
Objavil/a MAKS ŽVAN dne 11. 03. 2025 ob 14:19

KOTIZACIJA

Kotizacija za prijavo na dogodek znaša:

  • Za člane OOZ Grosuplje: 61.00 EUR
  • Za člane OZS oz. drugih območnih zbornic: 85.40 EUR
  • Za ostale udeležence: 109.80 EUR
  • Za obrtnike in podjetnike iz občine Grosuplje: 85.40 EUR
  • Za obrtnike in podjetnike iz občine Videm-Dobrepolje: 85.40 EUR
DDV je vključen v ceno.
POGOJI PRIJAVE

Plačilo kotizacije je potrebno pred pričetkom seminarja na transakcijski račun:

OOZ Grosuplje, Ob Grosupeljščici 1B, 1290 Grosuplje
TRR: SI56 6000 0000 0052 160 (LON)
Sklic: 00 19052025-davčna številka
Namen plačila:  OOZ-2025-05-19
Koda namena: OTHR

Po prejemu plačila vam bomo izdali račun in po dogodku poslali potrdilo o udeležbi.

ODPOVED UDELEŽBE:
  • Udeležbo lahko odpoveste najpozneje 3 dni pred pričetkom dogodka.
  • Če udeležbo odpoveste pravočasno, vam zaračunamo 50% kotizacije.
  • V primeru neupravičene odsotnosti vam bomo zaračunali polno kotizacijo, in sicer: 109.80 EUR.

Za vsa dodatna vprašanja smo vam na voljo na e-naslovu:  dogodki.grosuplje@ozs.si.

Ali veste, kakšna so vaša in kupčeva prava pri reklamacijah? Na strokovnem predavanju boste spoznali ključne razlike med garancijo, stvarno napako in jamčevalnimi zahtevki ter kdaj jih kupci lahko uveljavljajo.

  • Kako ravnati pri reklamacijah fizičnih in pravnih oseb?
  • Kakšne so zakonske obveznosti in pravice podjetja?
  • Praktični primeri za hitro in zakonito reševanje reklamacij.

Predavanje obravnava različne reklamacijske zahtevke, s katerimi se srečujejo podjetniki. Obravnavali bomo zahtevke s področja potrošniške zakonodaje, kamor sodita jamstvo za skladnost blaga in garancija, nato pa nadaljevali z zahtevki s področja poslovanja B2B, kjer se poslušateljem predstavi institut pravne napake.

 Predavanje zajema:

  • informacije o tem kateri zahtevki zavezujejo določena podjetja in kako jih prepoznati,
  • kako voditi reklamacijske postopke in o čem informirati posameznike, ki so podali reklamacijo,
  • pregled konkretnih primerov in predstavitev načinov reševanja. 

O IZVAJALCU: Consilium, pravno svetovanje

Predavanje vodi Ana Antunićević, mag. prava, ki je pravnica, speciallizirana za področja varstva osebnih podatkov in zasebnosti, pogodbenih razmerij, interne ureditve podjetja in kadrovske zadeve. Z veseljem pa se loti tudi izzivov iz drugih področij gospodarskega prava. Svoje veščine in izkušnje je pridobivala v odvetništvu, sedaj pa strankam svetuje v lastni pisarni. Njena posebnost je njen pogled na pravo, saj verjame, da je pravno svetovanje poseben odnos, katerega temelj je medsebojno zaupanje. Zato pri svojem delu na prvo mesto postavlja strokovnost, transparentnost in razumevanje.