19. 05. 2025 |
|
09:30 - 11:30 |
|
Spletni seminar |
Kotizacija za prijavo na dogodek znaša:
Plačilo kotizacije je potrebno pred pričetkom seminarja na transakcijski račun:
Po prejemu plačila vam bomo izdali račun in po dogodku poslali potrdilo o udeležbi.
Za vsa dodatna vprašanja smo vam na voljo na e-naslovu: dogodki.grosuplje@ozs.si.
Ali veste, kakšna so vaša in kupčeva prava pri reklamacijah? Na strokovnem predavanju boste spoznali ključne razlike med garancijo, stvarno napako in jamčevalnimi zahtevki ter kdaj jih kupci lahko uveljavljajo.
Predavanje obravnava različne reklamacijske zahtevke, s katerimi se srečujejo podjetniki. Obravnavali bomo zahtevke s področja potrošniške zakonodaje, kamor sodita jamstvo za skladnost blaga in garancija, nato pa nadaljevali z zahtevki s področja poslovanja B2B, kjer se poslušateljem predstavi institut pravne napake.
Predavanje zajema:
O IZVAJALCU: Consilium, pravno svetovanje
Predavanje vodi Ana Antunićević, mag. prava, ki je pravnica, speciallizirana za področja varstva osebnih podatkov in zasebnosti, pogodbenih razmerij, interne ureditve podjetja in kadrovske zadeve. Z veseljem pa se loti tudi izzivov iz drugih področij gospodarskega prava. Svoje veščine in izkušnje je pridobivala v odvetništvu, sedaj pa strankam svetuje v lastni pisarni. Njena posebnost je njen pogled na pravo, saj verjame, da je pravno svetovanje poseben odnos, katerega temelj je medsebojno zaupanje. Zato pri svojem delu na prvo mesto postavlja strokovnost, transparentnost in razumevanje.